Művek tárgyszó szerint "tourism development"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Válasszon: B | K | R
Találatok száma: 3.

B

Balog Éva Jázmin és Kummitha Harshavardhan Reddy (2023) The Social Impact of Tourism social Enterprises in Hungary. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 15-24. ISBN 978-615-6342-76-8

K

Kummitha Harshavardhan Reddy és Kandi Zsuzsanna (2023) Tourist perception on smart tourism experiences: The case of Budapest as a smart tourism destination. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 206-214. ISBN 978-615-6342-76-8

R

Remenyik Bulcsú és Molnár Csilla (2017) The role of the Formula 1 Grand Prix in Hungary's tourism. Prosperitas, 4 (3). pp. 92-112. ISSN 2064-759X

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 19. 09:31:47 CEST.