Művek tárgyszó szerint "online marketing"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Válasszon: F | K
Találatok száma: 2.

F

Fehér Márton (2022) Sustainable influencer marketing. In: No Question: Sustainability is Everyone’s Business V. BBS International Sustainability Student Conference Proceedings. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 123-129. ISBN 978-615-6342-38-6

K

Kovács Tímea (2019) Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre. In: Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 363-386. ISBN 9786155607745

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 19. 09:07:30 CEST.