Item where department "Marketing Intézeti Tanszék" and date of item 2009

Up a level
Export as [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: H | J | T
Number of items: 4.

H

Hlédik, Erika (2009) Egy szemiometriai modell és alkalmazási lehetőségei a gyakorlatban. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 140-149.

J

Jäckel, Katalin (2009) Exploring frontline conflicts at higher education institutions – experiments. EU Working Papers (4. sz.). pp. 104-111.

Jäckel, Katalin (2009) A felsőoktatási szolgáltatás konfliktushelyzeteinek feltérképezése. Szakmai Füzetek (27. sz.). pp. 5-23.

T

Tóth, Antal (2009) Az operatív és a stratégiai minőségcontrollerek új kihívásai, a minőségügyi költségek optimalizálása és a TQM alapú vállalati stratégiai menedzsment támogatása. EU Working Papers (4. sz.). pp. 53-59.

This list was generated on Sun Aug 7 17:06:41 2022 CEST.