Item where department "Marketing Intézeti Tanszék" and date of item 2006

Up a level
Export as [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | E | H | T
Number of items: 4.

A

Abdalla, Rozália (2006) A közös értékelési keretrendszer (Common Assessment Framework) gyakorlati alkalmazása. Szakmai Füzetek (16.). pp. 68-73. ISSN 1218-3547

E

Eszes, István (2006) Kísérlet az e-business tevékenység üzleti modelljeinek megfogalmazására és osztályozására. In: Tudományos Évkönyv 2005: A prioritások és a konvergencia kölcsönhatása a magyar gazdaságban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 106-113.

H

Harsányi, Dávid and Szántó, Szilvia (2006) Interaktivitás megjelenése, szükségessége és lehetőségei a felsőoktatás adminisztrációs tevékenységében. In: Tudományos Évkönyv 2005: A prioritások és a konvergencia kölcsönhatása a magyar gazdaságban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 294-305.

T

Totth, Gedeon (2006) Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban. EU Working Papers (3. sz.). pp. 53-62.

This list was generated on Mon Aug 8 12:34:58 2022 CEST.