Item where department "Marketing Intézeti Tanszék" and date of item 2003

Up a level
Export as [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: E | N | T
Number of items: 3.

E

Eszes, István (2003) Márkaképzés online környezetben. In: Tudományos Évkönyv 2002: Híd kelet és nyugat között. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 157-166.

N

Nádor, Éva (2003) EU-csatlakozás - Nagy kihívás kis vállalkozásoknak. EU Working Papers (3-4. sz.). pp. 70-80.

T

Tóth, Antal (2003) A szervezeti (vállalati) kultúra kialakítása és szerepe a szervezetek minősítésénél. Javaslat egy általános szervezeti kultúra modellre. In: Tudományos Évkönyv 2002: Híd kelet és nyugat között. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 187-193.

This list was generated on Sun Aug 7 17:06:25 2022 CEST.