A jó, a rossz és csúf: A propaganda jelentésmódosulása és a Public Relations megjelenése

Konczosné Szombathelyi Márta (2017) A jó, a rossz és csúf: A propaganda jelentésmódosulása és a Public Relations megjelenése. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály, Budapest, pp. 92-106. ISBN 9786155607295

[thumbnail of 05_Konczosne_Szombathelyi_Marta.pdf]
Előnézet
Szöveg
05_Konczosne_Szombathelyi_Marta.pdf - Megjelent verzió

Download (8MB) | Előnézet

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Konczosné Szombathelyi Márta10012453
Kulcsszavak: Public Relations, Propaganda, etikai aspektus, Jelentésmódosulás
Felhasználó: Jurcza Tünde
A mű MTMT azonosítója: 3249543
Rekord készítés dátuma: 2020. Feb. 04. 16:23
Utolsó módosítás: 2020. Aug. 28. 11:51
URI: http://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1169

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet