A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései

Réthi Gábor és Kása Richárd és Molnár László (2014) A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései. Prosperitas, 1 (2). pp. 26-42. ISSN 2064-759X

[img]
Előnézet
Szöveg
Rethi-Kasa-Molnar.pdf - Megjelent verzió

Download (473kB) | Előnézet
Hivatalos webcím (URL): https://uni-bge.hu/Kutatasi-tevekenyseg/Folyoirato...

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok
társadalomtudományok > közgazdaságtudományok

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Mű típusa: Cikk
Kulcsszavak: Szolgáltatásmenedzsment, Minőség, Szolgáltatásminőség, Folyamatszervezés, Fogyasztói percepció, Percepcióvezérelt szolgáltatások, Service quality, Process reengineering, Customers’ perception, Perception driven services
Felhasználó: Kovács Zsolt
A mű MTMT azonosítója: 2792181
Dátum: 2016. Jan. 21. 09:33
Utolsó módosítás: 2018. Okt. 12. 09:17
URI: http://publikaciotar.repozitorium.uni-bge.hu/id/eprint/718

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet