Az indirekt felszólítás, mint az akaratorientálás eszköze a reklámban

Trombitás Endre (2004) Az indirekt felszólítás, mint az akaratorientálás eszköze a reklámban. Szakmai Füzetek (13. sz.). pp. 48-51. ISSN 1587-5881

[thumbnail of t_003.pdf]
Preview
Text
t_003.pdf - Published Version

Download (192kB) | Preview

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > nyelvtudományok

Faculty

Külkereskedelmi Kar

Department

Nemzetközi Gazdálkodás Szaknyelvi Intézeti Tanszék Keleti Nyelvek Szakcsoport

Institution

Budapesti Gazdasági Főiskola

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Reklámpszichológia, Pszicholingvisztika, Reklám
Depositing User: Szabó Zoltán
Identification Number: 2841407
Date Deposited: 2015. Mar. 02. 10:19
Last Modified: 2015. Mar. 02. 10:19
URI: http://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/557

Actions (login required)

View Item View Item