La rumeur, phénoméne social et outil de l'enseignement du marketing en francais

Törökné Szilágyi Katalin (2009) La rumeur, phénoméne social et outil de l'enseignement du marketing en francais. Szakmai Füzetek (27. sz.). pp. 68-73. ISSN 1587-5881

[img]
Preview
Text
szf_27_08.pdf - Published Version

Download (66kB) | Preview

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > nyelvtudományok

Faculty

Külkereskedelmi Kar

Department

Nemzetközi Gazdálkodás Szaknyelvi Intézeti Tanszék Francia Szakcsoport

Institution

Budapesti Gazdasági Főiskola

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Marketing, Oktatás, Francia nyelv
Depositing User: Szabó Zoltán
Identification Number: 2330572
Date Deposited: 2015. Mar. 02. 10:20
Last Modified: 2015. Mar. 02. 10:20
URI: http://publikaciotar.repozitorium.uni-bge.hu/id/eprint/555

Actions (login required)

View Item View Item