Ügyes reklámfogás, avagy elkötelezett irodalompártolás?

Kripkó Edit (2007) Ügyes reklámfogás, avagy elkötelezett irodalompártolás? In: Tudományos Évkönyv 2006: Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 417-422.

[img]
Preview
Text
tek_2006_36.pdf - Published Version

Download (91kB) | Preview

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > irodalom- és kultúra tudományok

Faculty

Külkereskedelmi Kar

Department

Nemzetközi Gazdálkodás Szaknyelvi Intézeti Tanszék Francia Szakcsoport

Institution

Budapesti Gazdasági Főiskola

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: Francia irodalom, Irodalmi díjak, Könyvkiadás
Depositing User: Szabó Zoltán
Identification Number: 2189650
Date Deposited: 2015. Mar. 12. 16:21
Last Modified: 2015. Mar. 12. 16:21
URI: http://publikaciotar.repozitorium.uni-bge.hu/id/eprint/371

Actions (login required)

View Item View Item