A belsőügyfél-koncepció megvalósulása egy hazai kkv-nál

Orbánhegyi Béla Zsolt (2020) A belsőügyfél-koncepció megvalósulása egy hazai kkv-nál. Prosperitas, 7 (2). pp. 49-65. ISSN 2786-4359

[thumbnail of Orbánhegyi_B_Zs_Prosperitas_2020_2.pdf]
Előnézet
Szöveg
Orbánhegyi_B_Zs_Prosperitas_2020_2.pdf - Megjelent verzió

Download (673kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Jelen tanulmány a belsőügyfél-menedzsment koncepcióját egy hazai kkv példáján keresztül mutatja be, és gyakorlati tapasztalatok alapján értékeli annak megvalósulását. A tanulmány alapját hazai és nemzetközi szakirodalmi feldolgozás, valamint egy két részből álló primer vizsgálat képezte. Az empíria alapján láthatóvá vált, hogy a vizsgált szervezetnek számos lehetősége van a belső szolgáltatások színvonalát emelni, valamint az is, hogy a tanulmányban felsorolt előnyök eléréséhez hosszú távon szükséges a vezetői, tulajdonosi attitűd formálása is. A kutatás eredményei – bár nem nyújtanak általánosságban, minden kkv számára hasznosítható megállapításokat, de – több olyan módszert és megközelítési javaslatot mutatnak be, amelyek könnyen adaptálhatók más vállalkozások számára is.

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > közgazdaságtudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Cikk
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Orbánhegyi Béla Zsolt
Kulcsszavak: belső ügyfél, belső szolgáltatás, szolgáltatásmenedzsment, kkv
Felhasználó: Kozákné Szabó Claudia Gabriella
A mű MTMT azonosítója: 31653721
DOI azonosító: https://doi.org/10.31570/Prosp_2020_02_4
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 02. 16:24
Utolsó módosítás: 2023. Máj. 08. 14:39
URI: http://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1730

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet