Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel

Eisingerné Balassa Boglárka (2019) Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel. Prosperitas, 2019 (2). pp. 79-94. ISSN 2064-759X

[img]
Preview
Text
Eisingerne_Egyetemista_onkentesek.pdf - Published Version

Download (157kB) | Preview

Abstract

A 2017-es Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál rendezési jogát Győr nyerte el. Ez a nagyszabású sportesemény remek lehetőséget nyújtott a város számára, hogy nemzetközi szinten is kiemelkedjen az átlagból. Az esemény szervezése és lebonyolítása azonban nagy felelősséggel járt, valamint gondos tervezést igényelt. A tervezés során nemcsak az előkészületekre, hanem az infrastruktúra későbbi használatára is ki kellett térni. Az önkéntesek fő célcsoportja a fiatalabb 14–25 éves korosztály volt, akik eléréséhez főleg az online eszközök voltak a segítségünkre. Lényeges volt, hogy a toborzás alatt már egyben az esemény népszerűsítése is kezdetét vegye, melyhez egységes arculatra volt szükség. Az arculat alapját Hugoo, a kabalafigura képezte. Az ő segítségével buzdították az érdeklődőket, hogy önkéntesként vegyenek részt az EYOF-on. Az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál sikeres volt mind a sportolók, mind a város számára. Az önkéntesek életre szóló emlékekkel és tapasztalatokkal gazdagodtak.

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok

Faculty

Pénzügyi és Számviteli Kar

Institution

Budapesti Gazdasági Egyetem

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: EYOF, önkéntesség, marketingkommunikáció, megarendezvény
Depositing User: Eszenyi-Bakos Kinga
Identification Number: 31011301
Date Deposited: 2021. Jun. 14. 12:18
Last Modified: 2021. Jun. 14. 15:01
URI: http://publikaciotar.repozitorium.uni-bge.hu/id/eprint/1600

Actions (login required)

View Item View Item