Kell­-e csocsóasztal a BGE­seknek? – avagy miként befolyásolja a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak munkahelyválasztását az employer branding

Gossler Enikő (2019) Kell­-e csocsóasztal a BGE­seknek? – avagy miként befolyásolja a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak munkahelyválasztását az employer branding. In: Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 123-222. ISBN 9786155607745

[img]
Preview
Text
mtmt_Hallgatói_kötet_intreaktív_p173-222.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview

Abstract

Kutatásom célja volt megérteni, miként működik és hogyan hat az employer branding a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) hallgatóinak munkahelyválasztására.Hipotéziseimet a következő módszerek segítségével vizsgáltam: co­creation work­shopot tartottam 28 hallgatóval, majd interjút készítettem egy toborzáskiválasztási veze tővel. Az online kérdőíves megkérdezés során 391 BGE­re járó hallgató vélemé­nyét vizsgáltam, illetve a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen is lehetőségem volt mintát gyűjteni (N=110). Az adatokat SPSS24 programban dolgoztam fel. Végül klaszteranalízis alkalmazásával tártam fel és jellemeztem a BGE­s hallgatók három csoportját munkahelyválasztási preferenciáik alapján.

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok

Faculty

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Institution

Budapesti Gazdasági Egyetem

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: EFOP 3.6.1-16-2016-00012, munkáltatói márka, munkáltatói márkázás, hallgatók munkahelyválasz­tása, munkahelyválasztás, munkahelyválasztási preferenciák, co­creation workshop
Depositing User: Eszenyi-Bakos Kinga
Identification Number: 30954632
Date Deposited: 2019. Dec. 16. 15:05
Last Modified: 2019. Dec. 16. 15:05
URI: http://publikaciotar.repozitorium.uni-bge.hu/id/eprint/1595

Actions (login required)

View Item View Item