Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre

Kovács Tímea (2019) Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre. In: Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 363-386. ISBN 9786155607745

[img]
Preview
Text
mtmt_Hallgatói_kötet_intreaktív_p363-386.pdf - Published Version

Download (637kB) | Preview

Abstract

Tanulmányomban egy hazai mikrovállalkozás webáruházát vizsgáltam meg. Felkeltet­te az érdeklődésemet, hogy egy családi vállalkozás képes­e eredményesen működtetni elektronikus üzletét, és ezzel kapcsolatban milyen javításokat lehetne eszközölni.Az első két fejezetben bemutatásra kerül az elektronikus kereskedelem fogalma, a kis­ és középvállalkozások online üzleti lehetőségei és a vizsgált vállalkozás. A harma­dik fejezetben értékeltem a webáruházat webdesign és felhasználói élmény szempont­jából. Emellett keresőoptimalizálás auditot végeztem, ahol megvizsgáltam a webáruház SEO helyzetét. A Google Analytics eredmények segítségével pedig elemeztem az e­kereskedelem alakulását.Kiemelt célom volt, hogy javaslatok tegyek a weboldal hatékonyságának és eredmé­nyességének növelése érdekében, ezeket a kutatásom végén összegeztem.

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok

Faculty

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Institution

Budapesti Gazdasági Egyetem

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: EFOP 3.6.1-16-2016-00012, e-­kereskedelem, online marketing, webáruház, webdesign, SEO
Depositing User: Eszenyi-Bakos Kinga
Identification Number: 30954701
Date Deposited: 2019. Dec. 09. 09:36
Last Modified: 2019. Dec. 09. 09:36
URI: http://publikaciotar.repozitorium.uni-bge.hu/id/eprint/1589

Actions (login required)

View Item View Item