An anti-migration campaign and its impact on public opinion: The Hungarian case

Bajomi-Lázár Péter (2019) An anti-migration campaign and its impact on public opinion: The Hungarian case. European Journal of Communication. pp. 1-10.

[thumbnail of An anti-migration campaign and its impact on public opinion.pdf]
Előnézet
Szöveg
An anti-migration campaign and its impact on public opinion.pdf - Megjelent verzió

Download (424kB) | Előnézet
Hivatalos webcím (URL): https://journals.sagepub.com/eprint/XQT7JA33TFCV2T...

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > állam- és jogtudományok

Kar

Külkereskedelmi Kar

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Cikk
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Bajomi-Lázár Péter10033991
Kulcsszavak: Migráció, Kampány, Magyarország
Felhasználó: Szabó Zoltán
A mű MTMT azonosítója: 30900207
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 18. 10:44
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 19. 14:59
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1574

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet