A jó, a rossz és csúf: A propaganda jelentésmódosulása és a Public Relations megjelenése

Konczosné Szombathelyi Márta (2017) A jó, a rossz és csúf: A propaganda jelentésmódosulása és a Public Relations megjelenése. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály, Budapest, pp. 92-106. ISBN 9786155607295

[img]
Preview
Text
05_Konczosne_Szombathelyi_Marta.pdf - Published Version

Download (8MB) | Preview

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok

Faculty

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Institution

Budapesti Gazdasági Egyetem

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: Public Relations, Propaganda, etikai aspektus, Jelentésmódosulás
Depositing User: Jurcza Tünde
Identification Number: 3249543
Date Deposited: 2020. Feb. 04. 16:23
Last Modified: 2020. Aug. 28. 11:51
URI: http://publikaciotar.repozitorium.uni-bge.hu/id/eprint/1169

Actions (login required)

View Item View Item