A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben

Zsupanekné Palányi Ildikó (2007) A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben. In: Tudományos évkönyv 2006 : Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 121-129.

[img]
Előnézet
Szöveg
tek_2006_10.pdf - Megjelent verzió

Download (121kB) | Előnézet

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Menedzsment és Gazdaságinformatikai Intézeti Osztály

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Mű típusa: Könyv része
Kulcsszavak: stratégiai tervezés - stratégiai controlling, szervezeti stratégia, tulajdonosok (ált.), marketing
Felhasználó: Góczán Judit
A mű MTMT azonosítója: 1737246
Dátum: 2015. Már. 13. 14:49
Utolsó módosítás: 2015. Már. 13. 14:49
URI: http://publikaciotar.repozitorium.uni-bge.hu/id/eprint/108

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet